bajka Strażak Sam

Serwis wyszukanych haseł

Czytasz wiadomoci znalezione dla hasa: bajka Strażak Sam





Temat: Smieszne {NOWE} seryjne auta :)
witam.
co to nie robią unijne przepisy odnośnie tego co może
być VANem, otóż przez przypadek znalazłem
alternatywy dla ciężarowych seicento:

1) francuska, za 7000 euro+VAT,
stylistyka jak samochody z bajki "Strażak SAM"
http://www.mega-vehicles.com

2) polska, mówią o 14 000 pln
http://www.pfssa.pl/
i nie bez powodu bedzie sie mieściła europaleta
(UE nazywa to wtedy ciężarówką)
http://www.pfssa.pl/galeria/cliccargo/th-clic-cargo-05.jpg

podzielcie sie opiniami
ten design :)

Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: 3,5 latka - wszystkiego się boi.
Nie jestem specjalistą ale mam córkę w tym samym wieku i ona ma podobne
zachowania.Myślę,że jest to spowodowane faktem,że dziecko jest starsze i więcej
rozumie, zdaje sobie sprawę z różnych zagrożeń a często je wyolbrzymia.Moja
córka np.od jakiegoś czasu boi się bajki "Strażak Sam".Ona wie,że to tylko
bajka, że występują zabawki, że to na niby a jednak się boi.
Pozdrawiam Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: Chanastel! napisz cos wiecej na temat kina...:)
Już gdzieś pisałam bo było takie pytanie na forum ale specjalnie dla
Ciebie:) chodzimy na poranki do multikina o 10.30 sob i niedz. My
chodzimy w sob albo w niedz. Bilecik 10zł i płaci tylko tata a mama
w tym czasie z Tymonkiem po sklepach. Są trzy bajki-strażak sam, bob
budowniczy i tomek, po dwa odcinki Trwa to mniej więcej godzinę. Jak
się młoda znudzi to można wyjść albo biega po kinie z innymi dziećmi.
Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: Co niszczy wrocławskie służby ratunkowe
a co Ty wiesz o służbach ratowniczych na zachodzie !!!???? Czy wszyscy muszą
przytaczać zachód ? Tam są tacy sami ludzie jak wszędzie. Chlopie, czy ty
mierzysz zachód za pomocą bajki "STRAŻAK SAM", który nawet majtki zdejmuje z
gałęzi razem ze swoim SUPER dowódcą ? Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: Ranking dobranocek :))
A pamietacie bajke "Strazak Sam"? Byla taka fajna, meleodyjna piosenka na
poczatku.
Rewelacyjni byli "Sasiedzie". Pamietacie jak malowal pokoj wrzucajac granacik
lub cos w tym stylu do puszki z farba. Dobrze, ze mnie to pozniej nie
zainspirowalo:)
Ja jednak stawiam na Reksia. Mial super chate a jego Pan odlotowa fryzure. Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: Jestem tygrysem....
Kiedy mój syn miał 5-6 lat szła taka bajka - strażak Sam . Syn nagrywał ja na
magnetowid i znał na pamięc prawie wszystkie dialogi z bajki. Ubierał mi miskę
na głowę , sobie taki kask i musiałam z nim jeździć gasić pożary. ))
Rozmawialiśmy tak jak w bajce, dziś ma 17 lat i śmiejemy sie z tego, ale wtedy
traktował to bardzo poważnie. Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: Strażak Sam
szukam bajki strażak sam Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: wasze ulubione bajki :)
taką bajkę Strażak Sam.Muminki Gumisie bleeeeeee.Strażak Sam był najlepszy. Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: pilnie potrzebuje strazaka sama i horny'98 wazne!!
pilnie potrzebuje strazaka sama i horny'98 wazne!!
pilnie potrzebuje muzyczki z bajki "strażak sam" oraz piosenki horny'98- mousse T.

jesli ktos z Was jest w posiadaniu, bardzo poprosze na maila gazetowego!! Zobacz wszystkie posty z tego wtku



Temat: bajka Strazak Sam- czy ktos ma???
bajka Strazak Sam- czy ktos ma???
moze macie te bajke i moglibyscie mi ja przesłac moj syn za nia
przepada. zuzia10@interia.pl Zobacz wszystkie posty z tego wtku

Form:

Archiwum

Bajka Czerwony Kapturek
bajka dragon ball
bajka Epoka lodowcowa 2
bajka Jan Brzechwa
Bajka krolewna sniezka
bajka Kubuś Puchatek
Bajka kucyki poony
bajka na Dobranoc dla dzieci
BAJKA NA DOBRANOC DLA DZIEWCZYNY
bajka na kasecie magnetofonowej


Dobrobyt czasem ludzi materializuje - nędza zawsze. Feliks Chwalibóg
Dobre małżeństwo to raj na ziemi. Przysłowie ludowe
Factum est - stało się.
Facta, non verba - czyny, nie słowa; czyny są ważniejsze od słów.
Jak masło topnieje na słońcu, tak kobieta w towarzystwie mężczyzny długo cnoty nie zachowa. Mahomet (właśc. Muhammad ibn Abd Allah, ok. 570-632)